Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator

Terms of Service

Home / Terms of Service

LIETOŠANAS NOTEIKUMI

Laipni lūdzam Itmarketing!

 

Šis Itmarketing pakalpojuma lietotāja līgums (turpmāk tekstā — "Līgums" ) ir noslēgts starp Wups, SIA, reģistrēta ar numuru 40203098394 , atrodas adresē: Brīvības gatve 23-77, Rīga, LV-1039 , direktoru A, kas reģistrēts, pamatojoties uz valdes locekļa Aleksandra.E tīmekļa vietni itmrketing.lv, un ir sācis lietot Itmarketing pakalpojumu.

Lūdzu, uzmanīgi izlasiet šī Līguma tekstu. Šī Līguma pieņemšana, veiksmīgi pabeidzot reģistrāciju itmarketing.lv vietnē un uzsākot pakalpojuma lietošanu, nozīmē pilnīgu un beznosacījumu šī Līguma noteikumu un visu citu šajā Līgumā minēto dokumentu (turpmāk tekstā "Saistītie dokumenti" ) pieņemšanu.

 

Šis Līgums nav maksas pakalpojumu līgums, tiesību nodošana izmantot Itmarketing pakalpojumu, licences līgums vai cits līgums, kas ietver samaksu par Wup pakalpojumiem vai Wup atlīdzību , bet gan vispārīgu noteikumu un nosacījumu kopums, kas regulē Lietotāja Pakalpojuma lietošanu.

Piekrītot šī Līguma noteikumiem un izveidojot personīgo kontu Itmarketing pakalpojumā, jūs piekrītat ievērot un izpildīt visus Itmarketing pakalpojuma lietošanas noteikumus un prasības, Saistīto dokumentu noteikumus, piekrītat trešo pušu pakalpojumu apmaksas noteikumiem un cenām, kā arī maksājumu veikšanas noteikumiem Pakalpojumā un Wups. nodrošina jums piekļuvi Pakalpojumam un Dokumentiem saskaņā ar Pārdošanas noteikumiem.

 

Šis Lietotāja līgums regulē jūsu piekļuvi tīmekļa vietnei itmarketing.lv, tajā publicētajiem produktiem, funkcijām, pakalpojumiem, tehnoloģijām un programmatūrai, ar vārdu “mēs” vai “mums”. Un “jūs” vai “Lietotājs” attiecas uz jums kā Tīmekļa vietnes lietotāju.

 

Saskaņā ar šeit izklāstītajiem noteikumiem un nosacījumiem Itmarketing pēc saviem ieskatiem jebkurā laikā var grozīt šo Lietotāja līgumu un jebkurus citus Lietotāja līgumā iekļautos līgumus, publicējot grozīto versiju Vietnē. Jebkuras izmaiņas Lietotāja līgumā stājas spēkā ar norādīto pēdējo atjaunināšanas datumu (“Pēdējās atjaunināšanas datums”).

 

Lai izmantotu Itmarketing pakalpojumu, jums ir jāizlasa, jāpiekrīt un jāpieņem visi šajā Lietotāja līgumā un saistītajos dokumentos ietvertie noteikumi un nosacījumi. Itmarketing pakalpojuma lietošana apstiprina jūsu piekrišanu Lietotāja līgumam un saistītajiem dokumentiem. Jūs piekrītat nepārkāpt saistīto dokumentu noteikumus un nosacījumus, izmantojot Itmarketing pakalpojumu. Ja jūs nepiekrītat šim Lietotāja līgumam vai saistītajiem dokumentiem, jūs nedrīkstat izmantot Itmarketing pakalpojumu pēc dokumenta pēdējās atjaunināšanas datuma. Lai iegūtu plašāku informāciju par Vietnes lietošanas noteikumiem, lūdzu, skatiet šī dokumenta attiecīgās sadaļas.

 

Lietotājam netiek piešķirtas nekādas intelektuālā īpašuma tiesības attiecībā uz Pakalpojumu vai tā programmatūru.

 

Pēdējoreiz atjaunināts: 2025. gada 5. februārī

 

Ja jums ir kādi jautājumi par Itmarketing pakalpojumu vai lietotāja līgumu, varat sazināties ar mūsu atbalsta komandu visu diennakti. Jums tiks atbildēts jūsu rindas secībā. Jūs varat sazināties ar mūsu atbalsta komandu, izmantojot saiti.

 

Itmarketing garantē, ka tam ir visas nepieciešamās tiesības, lai nodrošinātu Lietotājam iespēju izmantot Itmarketing pakalpojumu saskaņā ar šo Līgumu.

 

Šis Līgums stājas spēkā brīdī, kad Lietotājs piekrīt tā noteikumiem, un ir spēkā līdz brīdim, kad Lietotājs pārtrauc izmantot Itmarketing pakalpojumu.

Itmarketing ir tiesības vienpusēji izbeigt šo Līgumu jebkurā laikā pēc Itmarketing ieskatiem, tostarp, ja Lietotājs pārkāpj kādu no Līguma noteikumiem vai jebkuru no Saistīto dokumentu noteikumiem.

LIETOŠANAS NOTEIKUMI

 

  • Lai izmantotu Itmarketing pakalpojumu, lietotājiem jābūt sasniegušiem pilngadību valstī, kurā viņi veic uzņēmējdarbību.
  • Lai izveidotu vai pasūtītu Itmarketing, jums jāreģistrējas, izmantojot derīgu e-pasta adresi.
  • Katrs lietotājs var izveidot tikai vienu kontu. Itmarketing patur tiesības dzēst dublētus kontus.
  • Lietotājam ir tiesības jebkurā laikā dzēst savu Kontu tikai pēc tam, kad visi viņa Kontā esošie pasūtījumi ir izpildīti un pabeigti. Ja Lietotājs nolemj dzēst savu Kontu, viņš piekrīt šāda Konta neatgriezeniskai dzēšanai. Kontus, kas dzēsti kļūdas dēļ, var atjaunot 30 dienu laikā, sazinoties ar Itmarketing atbalsta dienestu. Ja pirms Konta dzēšanas Lietotāja Kontā ir līdzekļi, viņam pirms šādas dzēšanas ir jāizņem visi līdzekļi. Lietotājs nevarēs dzēst savu Kontu, kamēr nebūs izņemti visi līdzekļi.
  • Nekādā gadījumā lietotājs nevarēs izveidot jaunu kontu, izmantojot to pašu e-pasta adresi, vai izmantot maksājuma informāciju, kas tika izmantota iepriekš dzēstā kontā.
  • Lietotājs var piesaistīt savam kontam tālruņa numuru, kas tika izmantots iepriekš dzēstā kontā, bet ne biežāk kā reizi gadā un tikai divus mēnešus pēc šī tālruņa numura pievienošanas kontam. Tālruņa numuru vienlaikus var piesaistīt tikai vienam kontam.
  • Lietotājiem nav atļauts pārdot, pirkt, dāvināt vai nodot Itmarketing kontus trešajām personām.
  • Reģistrējoties, lietotājiem ir jāizveido piemērots pieteikšanās vārds, kas būs redzams citiem lietotājiem. Pieteikšanās vārdi var saturēt latīņu burtus, ciparus, defises un pasvītras. Pieteikšanās vārdi, kas satur tālruņu numurus, vārdus, kas rezervēti Itmarketing darbiniekiem, lamuvārdus un aizskarošu valodu, ir aizliegti. Itmarketing patur tiesības mainīt jebkuru pieteikšanās vārdu, kas pārkāpj šos noteikumus.
  • Lietotāji ir atbildīgi par savu reģistrācijas datu aizsardzību pret Pakalpojuma ļaunprātīgu izmantošanu no trešo personu puses un nekavējoties informē Itmarketing par jebkādu Pakalpojuma ļaunprātīgu izmantošanu.
  • Lietotāji ir pilnībā atbildīgi par visu Itmarketing ievietoto saturu, tostarp, bet ne tikai, itmarketing, attēliem, videoklipiem, atsauksmēm un komentāriem. Izveidojot kontu Itmarketing, Lietotāji apliecina, ka saprot un piekrīt šiem noteikumiem un nosacījumiem, kā arī piekrīt atlīdzināt visus Itmarketing radušos izdevumus autortiesību prasības gadījumā pret Itmarketing.
  • Lietotājs nav Itmarketing darbinieks, strādnieks vai pārstāvis, un viņam nav tiesību sevi par tādu pasniegt.
  • Lietotājam nav tiesību pilnībā vai daļēji nodot savas tiesības un pienākumus saskaņā ar šo Līgumu. Itmarketing jebkurā laikā var nodot savas tiesības un pienākumus saskaņā ar šo Līgumu vai jebkuras no savām tiesībām un pienākumiem saskaņā ar šo Līgumu bez Lietotāja piekrišanas.
  • Ir aizliegta lamuvārdu lietošana, rupjības, vulgaritāte, neatļauta reklāma, kā arī tādas informācijas un materiālu ievietošana, kas negatīvi ietekmē Itmarketing zīmola tēlu. Pilns aizliegtā satura saraksts ir atrodams šeit.
  • Itmarketing patur tiesības noņemt visus Itmarketing pakalpojumā ievietotos materiālus, tostarp, bet ne tikai, sasniegumus, atsauksmes, komentārus utt., un apturēt vai dzēst Lietotāju kontus bez paskaidrojumiem. Ja rodas aizdomas par neatļautu piekļuvi kontam, surogātpastu vai citām aizdomīgām darbībām jūsu kontā, Itmarketing var īslaicīgi apturēt kontu, līdz konts atkal tiek uzskatīts par drošu. Konta bloķēšanas gadījumā Lietotājs var veikt aktīvus pasūtījumus, bet nevar sākt darbu pie jauniem pasūtījumiem. Lietotājs var izņemt naudu no sava atlikuma uz kredītkarti/debetkarti vai citu metodi, kas pieejama Atlikuma lapā. Bloķētie lietotāji var sazināties tikai ar atbalsta dienestu, un saziņa un tērzēšana ar citiem lietotājiem nebūs pieejama.
  • Strīdus un citus jautājumus, tostarp finansiālus jautājumus, var atrisināt, sazinoties ar Itmarketing atbalsta dienestu pa e-pastu vai nosūtot pieprasījumu. tīmekļa vietnei Itmarketing.lv. Atbalsta dienests izskatīs pieprasījumu un veiks darbības, lai atrisinātu problēmu. Unikālas problēmas, uz kurām neattiecas piemērojami vai normatīvie noteikumi, tiks risinātas pēc Itmarketing atbalsta dienesta ieskatiem.
  • Jūs nedrīkstat izpaust informāciju, kas iegūta, sadarbojoties ar Itmarketing, tostarp, bet ne tikai, pasūtījumu specifikācijas un noteikumus, kā arī personisko saraksti ar citiem lietotājiem un Itmarketing pārstāvjiem. Jūs drīkstat izpaust informāciju par savām darbavietām (Milstones), Itmarketing ieņēmumiem un citu informāciju, kas saistīta ar jūsu kontu, ja vien šī informācija nepārkāpj citu lietotāju privātumu.
  • Visi pārdevēji, kas gūst ienākumus, piedāvājot pakalpojumus un izpildot pasūtījumus, izmantojot Itmarketing pakalpojumus, ir pilnībā atbildīgi par atbilstību vietējiem noteikumiem un likumiem, tostarp, bet ne tikai, reģistrēšanos kā juridiska persona, individuālais komersants vai pašnodarbināta persona, licencēšanas noteikumiem un nodokļu likumiem.
  • Lietotāji nedrīkst izmantot neētiskas vai negodīgas reklāmas metodes, lai reklamētu Itmarketing saistītās saites, kopēt Itmarketing pakalpojumu pilnībā vai daļēji, kā arī izmantot Itmarketing zīmolu vai dizainu, lai maldinātu citus. Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzu, skatiet saistītās programmas noteikumus.
  • Itmarketing pēc saviem ieskatiem ir tiesības jebkurā laikā vienpusēji izbeigt šo Lietotāja līgumu, tostarp, ja Lietotājs pārkāpj kādu no šī Līguma vai jebkura no Saistītajiem dokumentiem noteikumiem. Lietotāja bloķēšanas gadījumā par Līguma pārkāpumu, ja iespējams, atlikušie līdzekļi tiks atgriezti kartē, no kuras tika veikta papildināšana, vai arī līdzekļi tiks pārskaitīti uz Lietotāja norādītajiem datiem. Ja pārskaitījums nav iespējams, līdzekļi paliks Lietotāja konta atlikumā.
  • Ja Itmarketing rodas aizdomas, ka lietotāja patiesais mērķis, reģistrējoties Itmarketing, kā arī izveidojot lietotāja pasūtījumu/projektu Itmarketing vietnē, ir surogātpasta ziņojumu sūtīšana lietotājam, Itmarketing patur tiesības uz laiku bloķēt šāda lietotāja kontu uz izmeklēšanas laiku. Surogātpasta ziņojumu sūtīšanas apstiprināšanās gadījumā, tostarp izmantojot Itmarketing pakalpojuma funkcionalitāti, Itmarketing ir tiesības neatgriezeniski bloķēt lietotāja kontu un neatmaksāt Itmarketing pakalpojuma maksu.
  • Šajā dokumentā "Saistītie dokumenti" nozīmē
  • Itmarketing.lv, ieskaitot tā vispārējais izskats, izskats, dizains, informācija, saturs un citi tajā pieejamie materiāli, ir īpašnieka ekskluzīvs īpašums un ir aizsargāts ar autortiesību, preču zīmju un citiem intelektuālā īpašuma likumiem.
  • Itmarketing konta atlikums nav paredzēts līdzekļu glabāšanai bezgalīgā termiņā. Ja Itmarketing konts ir bijis neaktīvs 2 gadus vai ilgāk, šim kontam var aktivizēt pakalpojumu “Arhīva pakalpojums”. Abonēšanas maksa par neaktīva konta apkalpošanu 2 gadus pakalpojumā “Arhīva pakalpojums” ir 4,5 eiro mēnesī. Kontam, kas ir bijis neaktīvs trīs gadus vai ilgāk - 45 eiro mēnesī.
  •  

 

DATU APSTRĀDES POLITIKA

 

  • Reģistrējoties Itmarketing, jūs piekrītat ievadīto datu glabāšanai un apstrādei, kā arī tehniskas (paziņojumi, kas saistīti ar Pakalpojuma darbību) un mārketinga informācijas saņemšanai no Itmarketing pa pastu uz reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi.
  • Itmarketing var apkopot, uzglabāt un apstrādāt datus, piemēram, sīkfailus, identifikatorus (pieteikšanās vārdu un paroli) un citu anonīmu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes darbībai, partnerprogrammas efektīvai ieviešanai un reklāmas nolūkos.
  • Itmarketing nevāc, neuzglabā un neapstrādā lietotāju personas datus, izņemot izņēmuma gadījumus. Šādi gadījumi, apstrādes mērķi un šādos gadījumos apstrādājamo personas datu apjoms tiks norādīts Privātuma politikā.
  • Itmarketing var uzraudzīt Lietotāju personisko saraksti, lai nodrošinātu Pakalpojumu sniegšanas noteikumu un saistīto dokumentu ievērošanu. Tas ietver Itmarketing tiesības apskatīt personiskās sarakstes saturu.
  • ITmarketing izmanto ieteikumu tehnoloģiju.

 

IT MĀRKETINGA PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS NOTEIKUMI

 

VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

 

  • Itmarketing ir tiešsaistes digitālais tirgus, kur uzņēmumi un privātpersonas var pirkt un pārdot ārštata pakalpojumus.
  • Pircēji ir lietotāji, kas iegādājas ārštata pakalpojumus vietnē Itmarketing. Tie ir iedalīti septiņos līmeņos: iesācējs, pieredzējis, pieredzējis, spēcīgs, ļoti spēcīgs, profesionāls eksperts un izcils. Pircēji var būt: fiziskas personas, pašnodarbinātas personas, juridiskas personas un individuālie komersanti.
  • Pārdevēji ir lietotāji, kas pārdod ārštata pakalpojumus vietnē Itmarketing. Tie ir iedalīti trīs līmeņos: iesācējs, pieredzējis, profesionāls. Pārdevēji var būt: fiziskas personas, pašnodarbinātas personas un individuālie komersanti.
  • Katrs Lietotājs nevar vienlaikus būt gan pārdevējs, gan pircējs.
  • ITmarketing (ar mazo burtu "i", nejaukt ar ITmarketing ar lielo burtu "I") ir ārštata pakalpojums, kas tiek piedāvāts katalogā. Fiksētā minimālā cena par darbu ir 7 eiro.
  • Konts (personīgais konts) ir personīga itmarketing sadaļa, kas ir unikāla katram lietotājam. Lietotāji var piekļūt saviem kontiem, ievadot savu autentifikācijas informāciju Itmarketing pieteikšanās lapā.
  • Portfolio ir pārdevēja darbu piemēru kolekcija.
  • Katalogs attiecas uz visiem darbiem (pamatpunktiem), ko pārdevēji piedāvā Itmarketing vietnē. Pircēji izmanto katalogu, lai iegādātos darbus (pamatpunktus) no pārdevējiem.
  • Pakalpojumu kartes ir pakalpojumu kopumi, ko pārdevēji var piedāvāt vienā darbā (vairākos darbos), vienlaikus piedāvājot pakalpojumus dažādām auditorijām un cenu punktiem.
  • Papildu iespējas ir papildu pakalpojumi, ko pārdevēji var piedāvāt papildus itmarketing sniegtajam galvenajam pakalpojumam.
  • Projekts — uzdevums, kas publicēts pircēja biržā.
  • Savienojumi — tiek izmantoti, lai nosūtītu piedāvājumus pircēju projektiem biržā. Savienojumu skaits ir atkarīgs no pārdevēja līmeņa.
  • Pasūtījuma lapā pircēji un pārdevēji sazinās savā starpā par iegādātajiem darbiem (atskaites punktiem).
  • Uzdevumu pasūtījumi ir pasūtījumi, kas sadalīti daļās, kur katrs konkrētais uzdevums tiek apstrādāts un iesniegts pārskatīšanai atsevišķi.
  • Pielāgoti piedāvājumi ir individuāls IT mārketinga piedāvājums, ko pārdevēji var izveidot, lai apmierinātu pircēja īpašās vajadzības.
  • Pielāgoti pieprasījumi ir pieprasījumi, ko pircēji var nosūtīt pārdevējiem, lai saņemtu pielāgotu cenu piedāvājumu.
  • Itmarketing Choice ir iekārojama nozīmīte, kas tiek piešķirta Itmarketing — uzņēmumam, ko klienti ir slavējuši par kvalitatīvu darbu un ātru izpildi.
  • Jūsu atlikumā ir iekļauti jūsu papildinājumi un atmaksas pēc pasūtījumu atcelšanas (kā pircējam), kā arī jūsu ieņēmumi kā pārdevējam. Savu atlikumu varat skatīt sava konta sadaļā “Atlikums”.
  • Partneri ir maksājumu sistēmas vai citi pakalpojumi, kas veic visu maksājumu apstrādi: pieņem, pārskaita, atgriež vai aiztur maksājumus, kā arī patur maksājumu komisijas saskaņā ar saviem noteikumiem. Partneru saraksts, caur kuriem tiek veikts maksājums/konta atlikuma papildināšana, ir pieejams maksājuma/konta atlikuma papildināšanas lapā vai lapās/formās, kurās šie pakalpojumi sniedz savus pakalpojumus.
  • Ieņēmumi ir nauda, ko Pārdevēji saņem no izpildītajiem pasūtījumiem (pircēja samaksa par pasūtījumu vai dzeramnauda/bonuss, ko pircējs var atstāt pārdevējam pēc saviem ieskatiem). Pārdevēji var izņemt savus ieņēmumus vai izmantot tos pirkumu veikšanai Itmarketing tīmekļa vietnē saskaņā ar šo Lietotāja līgumu.

 

MILSTONE

 

  • MILSTONES ir virtuāls pakalpojums/pakalpojumu kopums, ko var veikt attālināti. Visi Milstones pakalpojumi ir sadalīti kategorijās un apakškategorijās, lai atvieglotu meklēšanu.
  • Apkalpošanas kartes izveide ir bezmaksas. Jauns pārdevējs var izveidot līdz desmit apkalpošanas kartēm. Pēc viena pasūtījuma veiksmīgas pabeigšanas Pārdevējs var izveidot neierobežotu skaitu apkalpošanas karšu.
  • Vietnē ievietoto saturu, tostarp pakalpojumu kartes, pārskata moderatori, lai noteiktu konkrētus iemeslus vai sūdzības. Itmarketing patur tiesības apturēt vai noņemt Milstones, projektus un citu lietotāja saturu, kas pārkāpj šo Līgumu un/vai saistītos dokumentus. Lietotāji var uzzināt vairāk par itmarketing moderācijas procesu šeit.
  • Pārdodot Apkalpošanas karti, Pārdevēji apņemas sniegt visus itmarketing aprakstītos pakalpojumus visiem šī MILSTONE pasūtījumiem. Pārdevējiem nav tiesību atteikties pārdot aktīvu Apkalpošanas karti Pircējam, kurš ir apmaksājis pasūtījumu un sniedzis visu nepieciešamo informāciju tā izpildei. Pārdevēji sniedz pakalpojumus Pircējiem patstāvīgi un uzņemas pilnu atbildību par visu pasūtījumu izpildi vai neizpildi. Ir aizliegts sadalīt vienu pasūtījumu vairākos mazākos pasūtījumos (t. i., veidot dublētus pasūtījumus), lai mākslīgi palielinātu Pārdevēja pasūtījumu kopējo skaitu. Šādos gadījumos Itmarketing patur tiesības piemērot sankcijas itmarketing un/vai Lietotājam.
  • Pārdevējiem ir aizliegts maldināt Pircējus par sniegtajiem pakalpojumiem. Pārkāpumi novedīs pie sankcijām un/vai pārkāpēja Itmarketing un/vai Pārdevēja konta pastāvīgas bloķēšanas.
  • Ja Itmarketing saņem informāciju par pārkāpumu, Itmarketing ir tiesības noņemt šādu saturu.
  • Ja nepieciešams, Itmarketing patur tiesības vienpusēji slēpt darbus no Lietotāja portfeļa.
  • Pārdevējiem ir jālabo visas kļūdas vai neatbilstības Pakalpojuma kartē, tiklīdz tās tiek atklātas. Bieži sastopama kļūda ir neatbilstība starp Pakalpojuma piedāvājuma apjomu, noteikumiem, cenu un citiem laukiem. Piemēram, pieņemsim, ka Pārdevējs pakalpojuma kartē "Apraksts" norāda, ka pakalpojuma kartes apjoms ir 1000 vārdi, bet laukā "Pakalpojumu apjoms 1 itmārketinga pasākumam" viņš norāda 2000 vārdus. Šajā gadījumā faktiskais apjoms tiks uzskatīts par 2000 vārdiem. Informācijai, kas norādīta speciālā laukā, ir prioritāte salīdzinājumā ar citiem laukiem. Visi strīdi, kas rodas saistībā ar šādām neatbilstībām, tiek risināti par labu Pircējam. Vairāk par pakalpojumu karšu prasībām lasiet šeit.

 

PASŪTĪJUMA IZVEIDE

 

  • Pircēji par savu pasūtījumu maksā iepriekš. Partneri droši uzglabā maksājumus, līdz pasūtījums ir pabeigts.
  • Pirms darba uzsākšanas Lietotājam (Pārdevējam) jāpārliecinās, ka pasūtījuma priekšmets nepārkāpj likumu un nav iekļauts Itmarketing neatbalstīto pakalpojumu sarakstā. Ja pasūtījums pārkāpj šo Līgumu, Pārdevējam ir pienākums to atcelt un sazināties ar Atbalsta dienestu.
  • Ja Pircēja uzdevums pēc apraksta un apjoma atšķiras no Pārdevēja aprakstītā pakalpojuma un Pārdevējs ir pieņēmis pasūtījumu, Pircēja uzdevumam ir prioritāte. Uzdevumus var dot klātienē pirms pasūtījuma veikšanas, kā arī pasūtot Milstones.

 

PASŪTĪJUMA IZPILDE

 

  • Pasūtījums tiek atzīmēts kā izpildīts pēc Pircēja apstiprinājuma vai pēc arbitrāžas pabeigšanas. Pasūtījums var tikt automātiski atzīmēts kā izpildīts, ja Pircējs to nav pārbaudījis noteiktajā laika posmā.
  • Pēc MILSTONES iesniegšanas pārbaudei Pircējam ir trīs kalendārās dienas, lai pārbaudītu un apstiprinātu pasūtījuma izpildi, vai piecas kalendārās dienas, ja pasūtījuma vērtība pārsniedz 5000 EUR. Ja vismaz viena kalendārā diena iekrīt brīvdienā, pārbaudes periods tiek pagarināts par vienu dienu. Ja Pircējs neapstiprina pasūtījumu vai nenosūta to izskatīšanai pasūtījuma pārbaudei atvēlētajā laikā, pasūtījums tiks automātiski apstiprināts un uzskatīts par izpildītu.
  • Pasūtījumi ar uzdevumiem tiek atzīmēti kā izpildīti, kad Pircējs apstiprina pēdējo uzdevumu. Ja uzdevums netiek pieņemts vai netiek pieprasīti labojumi, uzdevums tiks automātiski apstiprināts un atzīmēts kā izpildīts pēc trim kalendārajām dienām (vai četrām dienām, ja vismaz viena kalendārā diena iekrīt nedēļas nogalē). Ja uzdevuma cena pārsniedz 5000 EUR, apstiprināšanas periods ir piecas kalendārās dienas (vai sešas, ja vismaz viena diena iekrīt nedēļas nogalē).
  • Šajā gadījumā viss pasūtījums tiks apturēts un tiks atsākts tikai pēc nākamā uzdevuma apmaksas. Ja Pircējs piecu dienu laikā nebūs samaksājis par nākamo uzdevumu, Pārdevējs nevarēs sākt darbu pie tā. Tomēr pabeigtus uzdevumus nevar atcelt.
  • Saskaņā ar šajā Līgumā aprakstītajiem Itmarketing pakalpojumu noteikumiem pārdevēja darba rezultātam ir jābūt augstas kvalitātes. Ja rezultātā ir pārmērīgi daudz objektīvi pārbaudāmu kļūdu, pasūtījums tiek uzskatīts par neizpildītu.
  • Saskaņā ar šajā Līgumā aprakstītajiem Itmarketing noteikumiem, ja pircējs nevar pārbaudīt pārdevēja darbu (piemēram, ja pārdevējs nesniedz pierādījumus par veikto darbu vai gala produktu), pasūtījums tiek uzskatīts par neizpildītu.
  • Pakalpojumi abonentu/draugu/skatītāju piesaistīšanai sociālajos tīklos pieļauj nelielu klientu aizplūšanas procentu mēneša laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Ja pārdevējs nav skaidri norādījis abonēšanas likmi, tiek uzskatīts, ka tā nepārsniedz 5%.

 

TESTĒŠANA UN PAPILDIESPĒJAS

 

  • Pasūtījumi, kas atbilst itmarketing aprakstā noteiktajiem kritērijiem un Pircēja prasībām, tiek uzskatīti par veiksmīgi izpildītiem. Ja pasūtījums ir nepilnīgs, acīmredzami neatbilst itmarketing lapā norādītajiem standartiem vai neatbilst Pircēja prasībām, Pircējs var atgriezt pasūtījumu Pārdevējam pārskatīšanai. Šādā gadījumā Pārdevējiem ir jāveic tik daudz labojumu, cik nepieciešams, līdz darbs atbilst pasūtījuma prasībām bez papildu maksas.
  • Pārdevējs pēc saviem ieskatiem piedāvā papildu iespējas (tostarp izmaiņas, kas pārsniedz tās, kas nepieciešamas, lai pasūtījums tiktu uzskatīts par veiksmīgi izpildītu). Pārdevēji var noteikt piedāvāto iespēju apjomu un cenu. Pārdevēji var arī izvēlēties nepiedāvāt papildu pakalpojumus vai izmaiņas vai piedāvāt tos bez maksas.

 

PASŪTĪJUMA ATCELŠANA

 

  • Gan Pārdevējiem, gan Pircējiem ir tiesības atcelt jebkuru pasūtījumu, norādot atcelšanas iemeslu. Kad otra puse apstiprina atteikumu, maksājums tiek atgriezts Pircējam. Ja Pircējs nolemj atcelt pasūtījumu Pārdevēja kavēšanās dēļ ar pasūtījumu, līdzekļi tiek nekavējoties atmaksāti Pircējam bez Pārdevēja apstiprinājuma.
  • Pasūtījumus nevar atcelt, pamatojoties uz Pircēja subjektīvu Pārdevēja darba novērtējumu, ja pakalpojums tika sniegts saskaņā ar itmarketing lapā sniegto informāciju.
  • Itmarketing patur tiesības jebkurā laikā atcelt jebkuru pasūtījumu, kas pārkāpj šo lietotāja līgumu.
  • Itmarketing patur tiesības atcelt visus izpildītos pasūtījumus vai uzdevumus pasūtījumos, ja tie pārkāpj šo Lietotāja līgumu, kā arī pasūtījumus, kuriem ir beidzies darba pieņemšanas vai izpildes termiņš. Visbiežākie atcelšanas iemesli:
  • Pārdevējs nepieņēma pasūtījumu apstrādei 24 stundu laikā vai kavējās ar pasūtījuma piegādi un neatbildēja vairāk nekā divas nedēļas.
  • Lietotāji izrāda agresīvu uzvedību, izmanto pasūtījuma materiālus (piemēram, personisko informāciju) viens pret otru vai Pircēji draud Pārdevējiem ar sliktām atsauksmēm.
  • Pasūtījums tika veikts pakalpojumiem, kas iekļauti Itmarketing aizliegto pakalpojumu sarakstā, vai pasūtījums tika atzīts par krāpniecisku u. tml.
  • Lietotāji ir publicējuši materiālus secībā, kas pārkāpj trešo pušu intelektuālā īpašuma tiesības.
  • Lietotāji kavējas ar darba iesniegšanu pārskatīšanai, failu vai informācijas sniegšanu, kas nepieciešama pasūtījuma pabeigšanai, lai saņemtu pozitīvas atsauksmes, papildu iespējas vai papildu samaksu.
  • Pārdevējs iesniedz pasūtījumu pārbaudei bez pilnīga rezultāta, lai pagarinātu pasūtījuma termiņu.
  • Pārdevējs izmantoja materiālus, kas pārkāpj kāda cita intelektuālā īpašuma tiesības.
  • Pārdevēja darba produkts satur kļūdas, ir bojāts vai nedarbojas.
  • Pircējs neieguva tiesības uz darba rezultāta komerciālu izmantošanu un, kā izrādījās, izmantoja darba rezultātu komerciāliem mērķiem.
  • Šādos gadījumos, kad pasūtījums tiek atcelts, par pasūtījumu vai uzdevumu samaksātā summa tiks atgriezta Pircēja kontā un atskaitīta no Pārdevēja bilances. Un, ja Pārdevēja bilancē nav pietiekamu līdzekļu, no Pārdevēja nākotnes ieņēmumiem. Šāda pasūtījuma līdzekļi tiks norakstīti no Pārdevēja bilances neatkarīgi no tā, kad pasūtījums tika pabeigts.
  • Pārdevējiem ir jāiesniedz pārskatīšanai pasūtījums, kurā ietverts rezultāts, kas atbilst visām Pircēja prasībām un atbilst itmarketing aprakstam. Šīs prasības neievērošana ļaus Pircējam atcelt pasūtījumu, kas negatīvi ietekmēs Pārdevēja vērtējumu.
  • Ja pasūtījuma izpildes termiņš ir pagājis, pasūtījums tiek atzīmēts kā nokavēts. Pircējs vai pārdevējs nevar daļēji atcelt pasūtījumu. Pasūtījumu var atcelt tikai pilnībā.
  • Daļēja pasūtījuma atcelšana ir iespējama, tikai vēršoties arbitrāžā. Ja pasūtījums tika veikts bez apmaksas par labu Pārdevējam, piemēram, ja pasūtījums tiek atcelts vienas no pusēm vainas dēļ, ar arbitrāžas lēmumu vai citu situāciju rezultātā, tad Pircējam nav tiesību izmantot nekādus Pārdevēja sniegtos materiālus (darba rezultātu vai tā daļu). Pārkāpuma gadījumā var tikt piemērotas sankcijas, tostarp Pircēja konta bloķēšana.

 

INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS

 

  • Visas intelektuālā īpašuma tiesības, kas saistītas ar pasūtījumā veiktā darba rezultātiem, tiek nodotas Pircējam pēc pasūtījuma veiksmīgas pabeigšanas un apmaksas, ja vien starp Pircēju un Pārdevēju netiek panākta alternatīva vienošanās. Ja intelektuālais īpašums satur elementus, uz kuriem attiecas licence, Pārdevējam ir pienākums nodot licenci vai, ja piemērojams, sniegt Pircējam saprātīgu paziņojumu par nepieciešamību papildus iegūt attiecīgo licenci.
  • Par jebkādu intelektuālā īpašuma nodošanu vai piešķiršanu Pircējam ir jāveic pilna samaksa MILSTONES, un darba rezultātu nevar izmantot, ja maksājums jebkāda iemesla dēļ tiek atcelts. Šī noteikuma pārkāpums var izraisīt Pircēja konta bloķēšanu.
  • Ja vien nav norādīts citādi, Pārdevējiem nav tiesību saņemt un viņi nevar pieprasīt no Pircēja nekādu autoratlīdzību, kas saņemta no viņu darba pārdošanas.
  • Dažiem MILSTONE produktiem komerciālai lietošanai ir nepieciešams iegādāties licenci. Šādos gadījumos, ja Lietotājs (Pircējs) iegādājas MILSTONE personīgai lietošanai, Pircējam piederēs visas šādai lietošanai nepieciešamās tiesības un viņam nebūs nepieciešama komerciālas lietošanas licence. Tomēr, ja Pircējs plāno to izmantot jebkādiem mērķiem, kas ir tieši vai netieši saistīti ar jebkādu uzņēmējdarbību vai citādi paredzēti peļņas gūšanai, Pircējam būs jāiegādājas komerciālas lietošanas licence atbilstošā veidā, ko nodrošina itmarketing.

 

KONTAKTINFORMĀCIJAS APMAIŅA

 

  • Kontaktinformācijas, tostarp, bet ne tikai, vārda, uzvārda, e-pasta adreses, tālruņa numura un sociālo mediju kontu pieprasīšana vai sniegšana, vai piekrišana saziņai ārpus Itmarketing ir aizliegta. Pārkāpumi var izraisīt Pārdevēja vērtējuma pazemināšanu vai savienojumu atiestatīšanu uz laiku līdz 1 gadam.
  • Izņēmumi ir pasūtījumi, kuros nepārprotami nepieciešama kontaktinformācijas apmaiņa. Piemēri ietver (bet neaprobežojas ar) e-pasta adreses norādīšanu reklāmas kampaņu iestatīšanai, saiti uz sociālo mediju kontu, kuru pārdevējs reklamēs, un ziņojumapmaiņas ID konsultāciju pakalpojumiem. Pārdevējiem savā ITmārketinga aprakstā vai nosūtot pielāgotu piedāvājumu, ir skaidri jānorāda nepieciešamība pēc noteiktas kontaktinformācijas.
  • Pārdevēji piekrīt, ka jebkura Pircēju sniegtā personiskā informācija ir konfidenciāla un to nedrīkst kopīgot vai izmantot citiem mērķiem, izņemot pasūtījuma izpildi.
  • Visai mijiedarbībai starp pircējiem un pārdevējiem, tostarp, bet ne tikai, pasūtījumu veikšanai, apmaksai, noteikumu piekrišanai un piegādes apstiprināšanai, jānotiek Itmarketing pakalpojuma ietvaros.
  • Itmarketing komisijas maksu apspriešana sarakstē starp Pārdevēju un Pircēju vairumā gadījumu notiek ar mērķi veikt darījumu ārpus Itmarketing, tāpēc ir nepieņemama un var izraisīt Itmarketing reitinga pazemināšanos un savienojumu atiestatīšanu uz laiku līdz 1 gadam.

 

ATSAUKSMES UN PĀRDĒVĒJU VĒRTĒJUMS

 

  • Pēc pasūtījuma veikšanas Pircēji var atstāt atsauksmi par savu pieredzi ar Pārdevēju un iespaidu par Pārdevēja pakalpojumiem. Itmarketing neizdzēsīs atsauksmes, ja vien tās nepārkāpj šo lietotāja līgumu.
  • Pircēji var atstāt atsauksmes 30 dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Dažām kategorijām pircējiem būs 60 dienas, lai atstātu atsauksmes.
  • Pircējs var rediģēt vai dzēst atsauksmi 30 dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Dažām kategorijām atsauksmes var rediģēt vai dzēst 60 dienu laikā. Šādā gadījumā negatīvu atsauksmi var dzēst, rediģēt 2 dienu laikā pēc pievienošanas vai pozitīvu atsauksmi var mainīt uz negatīvu.
  • Gan pozitīvas, gan negatīvas atsauksmes ietekmē pārdevēja vērtējumu. Pārdevēji nedrīkst mākslīgi paaugstināt savus vērtējumus, tostarp veidojot viltotus pasūtījumus, lai sniegtu pozitīvas atsauksmes. Pārdevējiem, kas iesaistās šādās darbībās, var tikt piemērotas sankcijas, tostarp konta darbības apturēšana.
  • Atteikšanās izpildīt pasūtījumu bez pamatota iemesla negatīvi ietekmē Pārdevēja vērtējumu. Pārdevēja MILSTONES var tikt apturētas vairākkārtēju secīgu atteikumu vai pasūtījumu ignorēšanas dēļ (sistēma automātiski atceļ pasūtījumus, uz kuriem 24 stundu laikā nav saņemta atbilde no Pārdevējiem).
  • Pārdevēji var lūgt pircējiem atsauksmes, bet nedrīkst tieši lūgt pozitīvas atsauksmes.
  • Publicējot atsauksmes vietnē Itmarketing.lv, lietotāji piešķir Itmarketing ekskluzīvas, bezatlīdzības, pilnībā apmaksātas, pastāvīgas, neatsaucamas, pasaules mēroga intelektuālā īpašuma tiesības bez jebkādiem ierobežojumiem šādās atsauksmēs. Tomēr Itmarketing neuzņemas nekādu atbildību par atsauksmju saturu, ko tas var saņemt no lietotājiem.

 

LIETOTĀJA ĢENERĒTS SATURS

 

  • Itmarketing neatbild par Lietotāja saturu. Tomēr, ja atklājat Itmarketing publicētu saturu, kas, iespējams, pārkāpj šo Lietotāja līgumu, jums par to jāpaziņo Itmarketing, izmantojot atsauksmju veidlapu, kas atrodas šeit. Visus pieprasījumus apstrādā Atbalsta dienests.
  • Viss saturs, ko lietotāji augšupielādē pakalpojumā Itmarketing, tiek uzskatīts par lietotāju ģenerētu saturu. Itmarketing pieliek saprātīgas pūles, lai uzraudzītu Itmarketing pakalpojumā augšupielādēto saturu, taču neuzņemas atbildību par lietotāju ģenerētu saturu. Lietotāji ir pilnībā atbildīgi par savu saturu un tā izmantošanas, izpaušanas, glabāšanas un pārsūtīšanas sekām.
  • Lietotāji ir pilnībā atbildīgi par visu uz itmarketing.lv pārsūtīto failu pārbaudi attiecībā uz vīrusiem un ļaunprogrammatūru.
  • Itmarketing sarakstē un pasūtījuma veidlapā sniegtos failus glabā vienu gadu, pēc tam tie tiek dzēsti. Apmaksāto pasūtījumu faili, ko Pārdevējs pievienoja, iesniedzot pasūtījumu pārbaudei, tiks glabāti nenoteiktu laiku.
  • Augšupielādējot vai izveidojot saturu itmarketing.com vietnē, jūs apliecināt un garantējat, ka jums pieder vai esat ieguvis visas tiesības, licences, piekrišanas, atļaujas un pilnvaras, kas nepieciešamas šāda satura izmantošanai un/vai augšupielādei, un ka šāds saturs vai tā izmantošana Itmarketing.com vietnē nedrīkst:
  • pārkāpt jebkādus piemērojamus vietējos, štatu, federālos vai starptautiskos likumus, noteikumus vai konvencijas;
  • pārkāpj trešo personu intelektuālā īpašuma un citas tiesības.

Uzziniet vairāk par Itmarketing autortiesību aizsardzību šeit.

  • Lietotāji (gan pircēji, gan pārdevēji) piekrīt, ka Itmarketing pēc saviem ieskatiem var izmantot viņu izveidoto/augšupielādēto saturu vietnē itmarketing.lv, tostarp milstone un projekta paraksta saturu, attēlus, video un jebkādu citu informāciju, tostarp darba rezultāta attēlojumu, Pakalpojuma reklamēšanas nolūkos, ja vien viņi nav skaidri norādījuši citādi.
  • Ja tiek ziņots par pārkāpumu, Itmarketing ir tiesības noņemt šādu saturu.
  • Lietotāji piekrīt atlīdzināt Itmarketing visus izdevumus, kas radušies gadījumā, ja pret Itmarketing tiek iesniegta prasība par autortiesību pārkāpumu.

MAKSĀJUMI UN FINANSES

 

Piekrītot šī Līguma noteikumiem, Lietotājs piekrīt, ka Itmarketing nesniedz Lietotājam nekādus maksas pakalpojumus un nepieņem maksājumus un neveic maksājumus Lietotāju vārdā.

 

NAUDAS ATMAKSAS GARANTIJA

 

Kamēr Pārdevējs apstrādā Pircēja pasūtījumu, Pircēja maksājums tiek droši glabāts pie Partneriem. Visus maksājumus, izmaksas un atmaksas, izmantojot Itmarketing, veic Lietotājs, izmantojot Partnera pakalpojumus, saskaņā ar Partneru noteiktajiem noteikumiem, nosacījumiem un maksām. Ar Partneru piedāvātajiem pakalpojumu sniegšanas noteikumiem varat iepazīties viņu piedāvājumos, kas ir publicēti attiecīgajās Vietnes lapās (Atlikums, Papildināšanas veidlapa utt.).

 

Saskaņā ar Itmarketing naudas atmaksas garantiju un pircēju aizsardzības programmu pircēji ir tiesīgi saņemt atmaksu, izmantojot partneru pakalpojumus:

  • nekavējoties, ja Pircējs atceļ pasūtījumu 20 minūšu laikā pēc tā veikšanas;
  • nekavējoties, ja Pārdevējs neuzsāk darbu pie pasūtījuma 24 stundu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža;
  • nekavējoties, ja Pārdevējs neizpilda pasūtījumu laikā un Pircējs nolemj to atcelt;
  • nekavējoties, ja Pircējs un Pārdevējs savstarpēji vienojas atcelt pasūtījumu;
  • tiklīdz Itmarketing atbalsta speciālists pārbauda pasūtījumu, ja pasūtījums ir nekvalitatīvi izpildīts vai vispār netiek izpildīts.


ABONAMENTI


  • Pakalpojumi – Abonements ietver šādu Vietnes funkcionalitāti, kas tiek aktivizēta brīdī, kad Izpildītājs iegādājas Abonementu:
  • Piedāvājumu nosūtīšana uz publicētajiem Pasūtījumiem (saskaņā ar izvēlēto un apmaksāto Abonementā sniegto pakalpojumu komplektu)
  • Iespēja saņemt tiešo piedāvājumu par Pasūtījumu (saskaņā ar izvēlēto un apmaksāto Abonementā sniegto pakalpojumu komplektu)
  • Izpildītājs saprot un piekrīt, ka, iegādājoties Abonementu, Izpildītājam ir iespēja nodrošināt piekļuvi savai kontaktinformācijai reģistrētajam Pasūtītājam.
  • Abonementa darbība – Abonementa sākumu aprēķina no brīža, kad Izpildītājs samaksā abonēšanas maksu. Abonementa ilgumu izvēlas Izpildītājs, iegādājoties Abonementu.
  • Cena – Abonementa cena ir norādīta sadaļā «Abonementi» un ir atkarīga no izvēlēto pakalpojumu komplekta, ilguma un abonementa veida. Visi maksājumi, ko Izpildītāji veic Uzņēmumam Abonementa maksājuma ietvaros, ietver pievienotās vērtības nodokli (PVN).
  • Abonementa apmaksas noteikumi
  • Apmaksa – Noklikšķinot uz pogas «Iegādāties Abonementu», Izpildītājs bez iebildumiem piekrīt Abonementa izmaksām un Abonementa iekļauto pakalpojumu komplektam.
  • Izpildītājs var izvēlēties Abonementa apmaksas veidu starp bankas pārskaitījumu un apmaksu no maksājumu kartes. Izpildītājs piekrīt un saprot, ka, ja Bonusā ir līdzekļi, šie līdzekļi tiks izmantoti abonementa apmaksai, kad noklikšķināsiet uz pogas «Iegādāties Abonementu».
  • Izpildītājs var izvēlēties ikmēneša automātiskos maksājumus. Izpildītājs piekrīt, ka ja Abonementa apmaksai ir izvēlējies ikmēneša automātisko maksājumu, tad maksājums tiks veikts jeb automātiski ieturēts regulāri no klienta piesaistītās maksājuma kartes. Izvēloties ikmēneša automātiskos maksājumus, Izpildītājs apzinās un piekrīt:
  • ka izvēlētā Pakalpojuma sniegšana tiek uzsākta ar Abonementa apmaksas brīdi. Fakts, ka Izpildītājs neizmanto aktivizēto Pakalpojumu, neatbrīvo Izpildītāju no pienākuma veikt samaksu par Pakalpojumu.
  • ka apmaksājot Abonementu, Pakalpojumi tiek uzskatīti par sniegtiem nekavējoties, un to sniegšana nevar tikt atsaukta. Izpildītājs piekrīt, ka ar Abonementa apmaksas brīdi viņš zaudē savas tiesības atteikties no distances veidā noslēgtā līguma (uz viņu neattiecas 14 dienu atteikuma tiesības). Izpildītājs piekrīt, ka, pirms Abonementa apmaksas, ir rūpīgi jāizvērtē to nepieciešamība.
  • ka Abonementu var pārtraukt jebkurā brīdī līdz nākamā maksājuma datumam, izbeidzot ikmēneša automātisko maksājumu sadaļā „Abonementi”. Lai atjaunotu Pakalpojuma sniegšanu, klients veic jaunu Abonementa apmaksu. Visa informācija par klienta ikmēneša automātisko maksājumu, iekļaujot nākamā maksājuma datumu, atrodas sadaļā „Abonementi”.
  • Izpildītājs saprot, ka pirkums (Abonementa apmaksa) bankas izrakstā tiks attēlots kā «WUPS». Izpildītājs piekrīt saņemt visus rēķinus apmaksai uz reģistrācijas laikā norādīto e-pasta adresi. Izpildītājs uzņemas atbildību par to, ka norādītā e-pasta adrese ir derīga un pareiza.
  • Izpildītājs saprot, ka iegādājoties Abonementu izmantojot ikmēneša automātiskos maksājumus, gadījumā, ja maksājuma mēģinājums nav bijis veiksmīgs, sistēma stundas laikā atkārtoti mēģinās noņemt līdzekļus. Pakalpojuma sniegšana tiek automātiski pārtraukta un izpildītājs par to tiek informēts, nosūtot paziņojumu uz e-pastu, ja:
  • maksājuma veikšanai sistēmā piesaistītās maksājumu kartes kontā nav pietiekams atlikums
  • ir beidzies sistēmā piesaistītās maksājumu kartes derīguma termiņš;
  • ir bloķēta vai anulēta sistēmā piesaistītā maksājumu karte
  • sistēmā piesaistītās maksājumu kartes banka nenodrošina automātiskā maksājuma pakalpojumu
  • Uzņēmums nav atbildīgs pret Lietotāju, ja Abonementa pakalpojumi nav aktivizēti vai naudas līdzekļi no Lietotāja Uzņēmuma kontā nav saņemti tādu iemeslu dēļ, kurus Uzņēmums nevar kontrolēt, tostarp, bet ne tikai: programmatūras kļūdas vai banku iekārtu bojājumi, telekomunikāciju operatoru kļūdas, maksājumu sistēmu un citu maksājumu starpnieku dēļ, kuri nodrošina maksājumu pieņemšanu no Lietotājiem un to pārskaitīšanu Uzņēmumam. Izpildītājs ir tiesīgs sazināties ar Uzņēmumu, rakstot uz e-pasta adresi contact@getapro.lv, lai rastu risinājumu.
  • Iegādājoties Abonementu Izpildītājs piekrīt, ka maksājums par Abonementu nav atgriežams un Abonementa izmaksas nav atkarīgas no saņemto Pasūtījumu skaita, kā arī pakalpojumu izmantošanas vai neizmantošanas Abonementa darbības periodā. Izpildītājs apstiprina, ka WUPS nevar ietekmēt Pasūtītāju Izpildītāja izvēlē jebkuram pasūtījumam, un negarantē, ka Izpildītājam būs iespēja saņemt Pasūtījumu, pat tad, ja ir notikusi kontaktu apmaiņa ar Pasūtītāju. Izpildītājs piekrīt, ka Uzņēmums nav atbildīgs un neatgriež līdzekļus, ja Izpildītājs nav saņēmis Pasūtījumu(s) Vietnē Abonēšanas periodā.
  • Piekļuves ierobežojums – Izpildītājs apstiprina, ka WUPS pēc saviem ieskatiem var ierobežot piekļuvi Vietnes pakalpojumiem, tostarp piekļuvi apmaksātajiem Abonementa pakalpojumiem, norādīto lietošanas noteikumu “Servisa darbības pārtraukšana” sadaļas ietvaros. Kā arī Izpildītājs piekrīt, ka Uzņēmums nav atbildīgs par jebkādiem kaitējumiem, ko šādas darbības var nodarīt Izpildītājam.
  • Izmaiņas – Izpildītājs piekrīt, ka Uzņēmums patur tiesības mainīt vai vienpusēji noteikt jaunu Abonēšanas maksu un Abonementa veidus, termiņus un apmaksas kārtību bez īpaša brīdinājuma Lietotājam


 

PARTNERI

 

  • Wups nepieņem nekādus maksājumus un nesniedz maksas pakalpojumus Lietotājiem. Wups sadarbojas ar partneriem, lai pieņemtu maksājumus no Pircējiem, pārskaitītu šādus maksājumus no Pircējiem Pārdevējiem un uzglabātu līdzekļus lietotāju atlikumos. Visus pakalpojumus, kas saistīti ar līdzekļu izņemšanu itmarketing.lv vietnē, arī veic partneri.
  • Šeit norādītajiem mērķiem Lietotāji apņemas pieņemt Partnera piedāvājumu, lietotāja līgumu vai citus Partnera dokumentus. Saites uz piedāvājumiem un citiem Partnera dokumentiem, kas ievietoti attiecīgajās Vietnes lapās (Atlikums, Papildināšanas veidlapa utt.).
  • Pārdevēji pilnvaro Partnerus saņemt un pārskaitīt maksājumus no Pircēja konta uz Pārdevēja kontu Partneru pakalpojumā. Jūsu Partneru pakalpojuma kontu var piesaistīt tikai vienam Itmarketing kontam. Ir aizliegts piesaistīt vienu un to pašu kredītkarti/debetkarti, e-maku vai izmaksu kontu vairākiem Itmarketing kontiem.
  • Visi izņemšanai pieejamie līdzekļi tiks turēti jūsu vārdā partnera kontā.
  • Itmarketing patur tiesības iesaldēt līdzekļu pārskaitījumus, izmantojot jebkuru no saviem partneriem, ja Itmarketing pakalpojumā tiek konstatētas aizdomīgas vai krāpnieciskas darbības vai pasūtījumu atcelšanas gadījumā.
  • Jums ir aizliegts iesniegt strīdu par pasūtījuma vai maksājuma atcelšanu vai darījumu atgriešanu, izmantojot maksājumu pakalpojumu sniedzēju, banku vai partneri. Tas var izraisīt jūsu konta, kredītkartes un atlikuma īslaicīgu vai neatgriezenisku bloķēšanu.

 

PASŪTĪJUMU APMAKSA

 

  • Veicot vai saņemot maksājumus, izmantojot Itmarketing pakalpojumu, jūs piekrītat un akceptējat šo lietotāja līgumu.
  • Pārdevēji un Pircēji apņemas visiem darījumiem izmantot Partneru maksājumu sistēmas. Itmarketing uztur maksājumu lapu, kurā Lietotājs var veikt maksājumus, izmantojot Partnerus.
  • Aizliegts veikt maksājumus ārpus Itmarketing pakalpojuma. Ja Lietotājam tiek lūgts izmantot alternatīvu maksājuma veidu, viņam nekavējoties jāsazinās ar Itmarketing atbalsta dienestu.
  • Pasūtījumus var apmaksāt ar debetkartēm un kredītkartēm. Dažās vietās var būt pieejamas papildu maksājuma metodes. Pircēji var izmantot arī līdzekļus, kas viņiem varētu būt kontā.
  • Pasūtot darbu (MILSTONE) vai pielāgotu cenu piedāvājumu, Pircēji piekrīt maksāt Pārdevējiem par viņu pakalpojumiem, kā arī par visām saistītajām komisijas maksām un nodevām. Pircēji redz kopējo maksājamo summu, veicot pirkumu.
  • Pārdevēji piekrīt, ka maksājums, izmantojot Partneri, ir līdzvērtīgs Pircēja tiešam maksājumam Pārdevējam.
  • Pircēja maksājumu saistības pret Pārdevēju būs izpildītas pēc tam, kad Partneris būs saņēmis maksājumu. Partneris ir atbildīgs par līdzekļu pārskaitīšanu Pārdevējiem . Šādā gadījumā, ja Partneris nepārskaita nekādas summas Pārdevējam, Pārdevējam ir jāsazinās ar Itmarketing un nevajadzētu sazināties tieši ar Pircēju vai Partneriem.
  • Pārdevējs piekrīt, ka Itmarketing var iekļaut maksājuma informāciju čekos, paziņojumos un citos dokumentos, kas tiek sniegti Pircējiem, ja Itmarketing to uzskata par nepieciešamu un pamatotu.
  • Par līdzekļu pārskaitīšanu saskaņā ar Partnera noteikumiem un nosacījumiem var tikt piemērota papildu maksa.

 

DROŠĪBA

 

  • Pasūtījuma atcelšanas gadījumā samaksātā nauda tiek atgriezta Pircēja kontā.
  • Atmaksas par atceltiem pasūtījumiem tiek atgrieztas Pircēja kontā un ir pieejamas turpmākiem pirkumiem un naudas izņemšanai, izmantojot Itmarketing pakalpojumu.
  • Drošības apsvērumu dēļ Lietotāji var izņemt līdzekļus uz citu karti, nevis to, kuru viņi izmantoja konta papildināšanai, tikai divus mēnešus pēc tam, kad šie līdzekļi ir iemaksāti Tīmekļa vietnē.
  • Ar atmaksu saistītie jautājumi ir Itmarketing vai Partnera ziņā.
  • Lai aizsargātu pret krāpšanu, neatļautām transakcijām (piemēram, nelikumīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju), prasībām vai citām saistībām, visu maksājumu informāciju apkopo vai nu Itmarketing, vai Partneri.
  • Visi pasūtījumi tiek apstrādāti, izmantojot drošu darījumu, ko nodrošina Partner Services. Apmaksātie līdzekļi tiek ieskaitīti pasūtījuma kontā un pārskaitīti Pārdevējam tikai pēc darba pabeigšanas. Pirms pasūtījuma veikšanas ir iespējams arī papildināt atlikumu, lai šos līdzekļus izmantotu turpmākajiem pasūtījumiem. Cita veida pasūtījumu veikšana Itmarketing vietnē nav iespējama. Ir aizliegts veikt neapmaksātus (testa) uzdevumus un veikt darījumus, kas pārsniedz pasūtījuma summu. Pārkāpumi var izraisīt jūsu konta īslaicīgu vai neatgriezenisku apturēšanu.
  • Itmarketing nav piekļuves maksājumu informācijai, ko lietotāji sniedz partneriem.
  • Veicot maksājumus un/vai sniedzot maksājumu informāciju Itmarketing pakalpojumam, jūs apliecināt un garantējat, ka:
  • Jums ir likumīgas tiesības veikt maksājumus Itmarketing pakalpojumam, izmantojot izvēlēto maksājuma veidu;
  • jūsu rīcība nepārkāpj piemērojamos likumus.

 

LĪDZEKĻU IZŅEMŠANA

 

  • Līdzekļi attiecas uz naudu Lietotāja konta atlikumā. Pārdevējs saņem līdzekļus par pasūtījumu izpildi. Pircējam var būt līdzekļi no atlikuma papildināšanas turpmākajiem pasūtījumiem vai atmaksas gadījumā pēc pasūtījuma atcelšanas. Līdzekļus var izņemt vai izmantot pirkumiem Itmarketing pakalpojumā saskaņā ar šo Lietotāja līgumu.
  • Lietotāji var izveidot izmaksas pieprasījumu lapā “Atlikums”. Izmaksas ir iespējamas uz kartēm un elektroniskajiem makiem, kas pieejami lapā “Atlikums”. Visi lēmumi ir galīgi un tos nevar atsaukt.
  • Izmaksas komisijas maksas nosaka partneri. Tās tiek parādītas atlikuma lapā pirms izmaksas pieprasījuma izveides. Iesniedzot izmaksas pieprasījumu, jūs piekrītat saistītajām maksām un apliecināt, ka Itmarketing neietekmē vai nekontrolē saistītās izmaksas.
  • Lai veiktu maksājumus Lietotājam, kā arī atgrieztu Lietotāja iemaksātos līdzekļus, Itmarketing ar Partnera palīdzību ir tiesības pārbaudīt kartes turētāju, lai novērstu krāpnieciskas darbības, kā arī pēc Partnera pieprasījuma veikt maksājumus. Verifikācijas pieprasījuma veidlapā jūs varat iepazīties ar Verifikācijas partnera noteikumiem un nosacījumiem, kā arī pieņemt piedāvājuma, līguma vai cita dokumenta noteikumus un sniegt savu piekrišanu Verifikācijas pakalpojumam personas datu apstrādei. Itmarketing nevāc, neapstrādā un neuzglabā Krievijas iedzīvotāju datus.
  • Izmaksas grafiks: Izmaksas pieprasījumi tiek apstrādāti divas reizes nedēļā, pirmdienās un ceturtdienās, 24 stundu laikā. Vairumā gadījumu pirmdienās vai ceturtdienās iesniegtie pieprasījumi tiks apstrādāti nākamajā izmaksas datumā.
  • Itmarketing patur tiesības uz laiku apturēt Lietotāja iespēju izņemt līdzekļus, lai novērstu krāpnieciskas vai nelikumīgas darbības vai citu drošības apsvērumu dēļ.

 

NODOKĻI

 

  • Lietotāji ir atbildīgi par jebkādu tiešo vai netiešo nodokļu, tostarp preču un pakalpojumu nodokļa, PVN vai ienākuma nodokļa, samaksu, kas viņiem var tikt piemērota atkarībā no viņu dzīvesvietas, atrašanās vietas vai citādi saskaņā ar viņu jurisdikcijas noteikumiem.
  • Pārdevēji apliecina un garantē, ka vienmēr ievēros savas jurisdikcijas ienākuma nodokļa noteikumus. Itmarketing norādītajās cenās ir iekļauti visi nodokļi un nodevas, kas var tikt piemērotas Pārdevējiem.
  • Piemērojamie likumi var noteikt pienākumu Itmarketing vai Partneriem iekasēt vai ieturēt no Lietotājiem netiešos nodokļus (piemēram, pārdošanas nodokli, PVN vai preču un pakalpojumu nodokli).
  • Jebkura summa, kas Itmarketing vai partneriem ir jāiekasē, tiks pieskaitīta pirkuma summai un jebkurām citām Pircēju maksājamām maksām, un jebkura summa, ko Itmarketing vai partneriem ir jāietur, tiks atskaitīta no Pārdevēja ienākumiem saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem.
  • Netiešie nodokļi tiek pievienoti Itmarketing norādītajai cenai. Visi šādi nodokļi vienmēr tiks parādīti Pircējiem pirms pasūtījuma apmaksas.

 

STRĪDU IZŠĶIRŠANA (ARBITRĀŽA)

 

  • Jebkuri strīdi un domstarpības starp Pārdevēju un Pircēju tiek risināti individuālu sarunu ceļā vai iesaistot Atbalsta dienesta speciālistu. Ja sarunas nav veiksmīgas, Pircējam vai Pārdevējam ir tiesības vērsties šķīrējtiesā.
  • Lai pieteiktos šķīrējtiesai, Lietotājam pasūtījuma lapas sadaļā “Palīdzība” jānoklikšķina uz saites “Šķīrējtiesa”, jāizvēlas atbilstošā kategorija un jāaizpilda šķīrējtiesas veidlapa. Saite uz šķīrējtiesu parādās pēc tam, kad pasūtījums ir nosūtīts pārskatīšanai. Prasībā jāiekļauj prasītāja lietotājvārds, strīda otras puses lietotājvārds, pasūtījuma numurs un apstrīdētā pasūtījuma identifikācija, kā arī pierādījumi, kas pamato jūsu nostāju strīdā.
  • Pieteikums tiks pārsūtīts kompetentam Itmarketing atbalsta speciālistam (šķīrējtiesnesim) strīda izvērtēšanai un risināšanai. Lēmums tiks pieņemts 3 darba dienu laikā; Tomēr īpaši sarežģītos apstākļos šo termiņu var pagarināt.
  • Arbitri pārskata rīkojumā sniegto informāciju un saraksti un (ja nepieciešams) pieprasa abu pušu viedokļus. Viņi meklē objektīvu informāciju par līdzīgiem pakalpojumiem salīdzināšanai atvērtos avotos.
  • Arbitri izvērtē veiktā darba atbilstību pasūtījuma noteikumiem (pakalpojumu apraksts un saskaņotās prasības sarakstē), darba rezultātu no objektīva viedokļa, kā arī atbilstību darba noteikumiem objektā.
  • Žūrija nevērtē pasūtījumu radošos komponentus, tostarp, bet ne tikai, krāsas, fontus un izpildes stilu (izņemot rezultātus, kas acīmredzami neatbilst Pārdevēja portfolio redzamajiem standartiem).
  • Strādājot ar pasūtījumu, Pārdevēji nekad nedrīkst veikt nekādas darbības, kas varētu kaitēt Pircējiem. Piemēram, Pārdevēji nedrīkst veikt nekādas izmaiņas vai augšupielādēt failus, kas, piekļūstot vietnei, varētu kaitēt vietnei vai vietnes lietotājiem. Ja izrādās, ka Pircējs ir cietis no Pārdevēja, šķīrējtiesnesis atcels pasūtījumu, un Pārdevējam var tikt piemērotas sankcijas, tostarp konta bloķēšana. Ja šķīrējtiesnesis konstatē, ka pasūtījums nopietni pārkāpj Itmarketing pakalpojumu sniegšanas noteikumus (piemēram, pakalpojuma veids ir aizliegts no Itmarketing puses, pasūtījums var būt krāpniecisks utt.), šķīrējtiesnesim ir tiesības atcelt pasūtījumu un piemērot sankcijas abām pusēm. Ja pasūtījums ir krāpniecisks vai nepārprotami pārkāpj likumu, Pircēja maksājums ir jāatgriež uz karti vai e-maku, no kura tika veikts maksājums. Ja atgriešana nav iespējama, līdzekļi tiek atgriezti Pircēja kontā.
  • Ja Pārdevējs un Pircējs ir panākuši savstarpēju vienošanos par pasūtījuma daļēju apmaksu, lēmumu pieņem Itmarketing šķīrējtiesnesis, pamatojoties uz abu pušu vēlmēm un Lietotāja līgumu.
  • Pircējam ir tiesības visos gadījumos atstāt pasūtījuma izskatīšanu, kas nokārtota ar šķīrējtiesas palīdzību, pat ja šķīrējtiesa ir nolēmusi par labu pārdevējam. Klients nevar atstāt pasūtījuma izskatīšanu, kas nodota šķīrējtiesai, tikai tad, ja klienta prasības pārsniedz pasūtījuma summu.

 

ĪPAŠUMA TIESĪBAS

 

  • Lietotājiem nav tiesību un viņi apņemas neveikt šādas darbības saistībā ar Itmarketing pakalpojumu, tā daļām, komponentiem vai paplašinājumiem:
  • kopēt, pārraidīt, pielāgot, modificēt, izplatīt, pārraidīt, demonstrēt, veidot atvasinātus darbus, publicēt vai reproducēt tos jebkādā veidā;
  • veikt reverso montāžu, dekompilāciju, reverso inženieriju vai citādi mēģināt atvasināt pirmkodu vai tā pamatā esošās idejas, algoritmus, struktūru vai organizāciju;
  • noņemt visus autortiesību paziņojumus, identifikācijas vai citus īpašumtiesību paziņojumus;
  • apiet, noņemt, modificēt, atspējot, pasliktināt vai traucēt jebkādus tehnoloģiskus pasākumus vai līdzekļus, kas paredzēti Itmarketing pakalpojuma satura aizsardzībai;
  • mēģināt iegūt neatļautu piekļuvi Itmarketing vai itmarketing pakalpojumam, traucēt, sabojāt vai pārtraukt tā darbību;
  • izmantot automatizācijas programmatūru (modifikācijas), uzlaušanu, modifikācijas (modifikācijas) vai jebkādu citu neatļautu trešo pušu programmatūru, kas paredzēta Itmarketing pakalpojuma modificēšanai;
  • ievietot Itmarketing pakalpojumā jebkādus vīrusus, Trojas zirgus, tārpus, loģiskās bumbas vai citus ļaunprātīgus vai tehnoloģiski bīstamus materiālus;
  • izmantot jebkuru robotu, zirnekli, rāpuļprogrammu vai citu automātisku ierīci, procesu, programmatūru vai pieprasījumu, kas pārtver, iegūst, nokasa vai citādi piekļūst Itmarketing pakalpojumam, lai uzraudzītu, iegūtu, kopētu vai apkopotu informāciju vai datus no vai ar Itmarketing pakalpojuma starpniecību, vai iesaistīties jebkādā manuālā procesā, lai paveiktu to pašu;
  • izmantot Itmarketing pakalpojumu jebkādā veidā, kas varētu sabojāt, atspējot, pārslogot vai pasliktināt tā darbību, vai traucēt jebkura cita lietotāja Tīmekļa vietnes vai Mobilās lietotnes lietošanu, vai piekļūt Itmarketing pakalpojumam vai izmantot to jebkādā veidā, kas nav skaidri atļauts šajos Pakalpojumu sniegšanas noteikumos.

Lietotāji arī garantē, ka neļaus un nepilnvaros nevienu citu veikt iepriekš minēto.

 

GARANTIJAS ATRUNA

 

  • Jūs izmantojat Itmarketing pakalpojumu uz savu atbildību. Itmarketing pakalpojums un visi ar tā starpniecību iegūtie pakalpojumi tiek sniegti “tādi, kādi tie ir” un “tādi, kādi tie ir pieejami”, bez jebkādām tiešām vai netiešām garantijām. Ne Itmarketing, ne jebkura cita ar Itmarketing saistīta persona nesniedz nekādas garantijas vai apliecinājumus par Itmarketing pakalpojuma pilnīgumu, drošību, uzticamību, kvalitāti, precizitāti vai pieejamību.
  • Ne Pārdevēji, ne Itmarketing nesniedz nekādas tiešas vai netiešas garantijas, tostarp attiecībā uz itmarketing (PAMATNOSTĀDŅIEM) vai iegūtā darba piemērotību konkrētam mērķim. Ne Pārdevēji, ne Itmarketing nav atbildīgi par jebkādām prasībām vai nejaušiem, izrietošiem vai citiem zaudējumiem, kas radušies darba rezultāta izmantošanas rezultātā.
  • Iepriekš minētais neietekmē garantijas, kuras nevar izslēgt vai ierobežot saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem.

 

ATBILDĪBAS IEROBEŽOJUMI

 

  • Nekādā gadījumā Itmarketing, tā saistītie uzņēmumi* vai to licences devēji, pakalpojumu sniedzēji, darbinieki, aģenti, amatpersonas vai direktori nav atbildīgi par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies saistībā ar jūsu itmarketing.lv, Itmarketing pakalpojumu vai jebkuru saistītu tīmekļa vietņu, jebkāda itmarketing.lv vai citu tīmekļa vietņu satura vai jebkuru pakalpojumu vai preču, kas iegūtas, izmantojot Itmarketing vai tā pakalpojumus vai šādas citas tīmekļa vietnes, lietošanu vai nespēju tās lietot, tostarp jebkādiem tiešiem vai netiešiem zaudējumiem, tostarp, bet ne tikai, morālajiem zaudējumiem, ienākumu zaudējumiem, peļņas zaudējumiem, uzņēmējdarbības zaudējumiem, reputācijas zaudējumiem, datu zaudējumiem, tostarp zaudējumiem, kas radušies delikta (tostarp nolaidības vai cita līguma pārkāpuma) rezultātā.
  • Itmarketing, tā saistītie uzņēmumi vai to licences devēji, pakalpojumu sniedzēji, darbinieki, pārstāvji, amatpersonas vai direktori nekādā veidā nav atbildīgi par Lietotāja darbībām vai bezdarbību.
  • Iepriekš minētais neietekmē atbildību, kuru nevar izslēgt vai ierobežot saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem.

 

Nekādā gadījumā Itmarketing nav atbildīgs par jebkādu saistību neizpildi vai kavēšanos saskaņā ar šo Līgumu saprātīgā laika periodā, ko izraisījuši dabas stihijas, karš, terorisms, nemieri, embargo, civilo vai militāro iestāžu darbības, ugunsgrēks, plūdi, negadījums, streiks vai transportlīdzekļu, degvielas, enerģijas, darbaspēka vai materiālu trūkums vai jebkādi citi apstākļi, kas ir ārpus Itmarketing saprātīgas kontroles. Turklāt Itmarketing nav atbildīgs par trešo personu DDoS uzbrukumiem un/vai citiem uzbrukumiem Itmarketing pakalpojumam, par šādu uzbrukumu sekām, par tehniskām problēmām, kas ietekmē Itmarketing pakalpojumu saistībā ar Itmarketing pakalpojuma mitināšanas pakalpojumu sniedzēju, kā arī par Itmarketing nepieejamību jebkura cita iemesla dēļ, kas nav tieši attiecināms uz Itmarketing.

 

*Šajā dokumentā termins “Filiāle” apzīmē vienību, kas tieši vai netieši kontrolē, tiek kontrolēta vai atrodas kopīgā kontrolē ar Itmarketing, kur kontrole nozīmē vairāk nekā piecdesmit procentu (50%) balsstiesīgo akciju vai citu īpašumtiesību daļu īpašumtiesības vai balsstiesību vairākumu šādā vienībā.

 

 

TĪMEKĻA VIETNES LIETOŠANA

  • Lai izmantotu šo tīmekļa vietni, jums jābūt vismaz 18 gadus vecam.
  • Jūs piekrītat izmantot tīmekļa vietni tikai likumīgiem mērķiem un saskaņā ar šiem Noteikumiem.
  • Jūs nedrīkstat iesaistīties nekādās darbībās, kas varētu traucēt vai traucēt tīmekļa vietnes pareizu darbību.

KONTA REĢISTRĀCIJA

  • Lai piekļūtu noteiktām funkcijām, jums var būt nepieciešams izveidot kontu.
  • Jūs esat atbildīgs par sava konta informācijas konfidencialitātes saglabāšanu.
  • Reģistrējoties, jūs piekrītat sniegt precīzu un aktuālu informāciju.

ATBILDĪBAS IEROBEŽOJUMS

  • Mēs negarantējam tīmekļa vietnē sniegtās informācijas precizitāti, pilnīgumu vai ticamību.
  • Mēs neesam atbildīgi par jebkādiem tiešiem, netiešiem vai nejaušiem zaudējumiem, kas radušies tīmekļa vietnes lietošanas rezultātā.

IZBEIGŠANA

Mēs paturam tiesības pēc saviem ieskatiem un bez iepriekšēja brīdinājuma apturēt vai pārtraukt jūsu piekļuvi Tīmekļa vietnei, un pieeju Jūsu kontam ja jūs pārkāpjat šos Noteikumus.

TIESĪBU AKTI

Šiem Noteikumiem ir piemērojami un tie tiek interpretēti saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem. Visi strīdi, kas izriet no šiem Noteikumiem vai ir ar tiem saistīti, tiek galīgi izšķirti Latvijas Republikas tiesās atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem.